Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 February 2012

..::Teka Teki Teka Tekok::..



assalamualaikum n salam sejahtera u ollz~dah lama tak wat enty..haha! Cik Yeanna tak de idea la nak buat pa, n agak busy kebelakangan ini. Chewah! Btw, jom kita refresh minda kita n cuba jawab teka teki sengal nie. .

Q : Banyak-banyak bangsa dalam alam ini…Bangsa yg mane satukah yang paling hebat dalam dunia nie?
A : Bangsa Melayu daa~pasal boleh makan UBI KAYU, JAMBU BATU, PUCUK PAKU, BELIMBING BESI, IKAN SELAR PAPAN, BUAH KERAS, CILI API dan lain lain lagi~ Hebak2x naa~

Q : Banyak banyak surat ……. surat ape yg tak perlu di jawab??
A : Suratan takdir illahi lahh…(siapa yg nak surat seperti ini?)

Q : Apasal baju Superman Ketat??
A : Kan kat depan baju dia tuu hurup " S " , Baju dia size S dahhh..

Q : Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi?
A : Kuih lepat liat la… sebab kapal terbang sampai langit je, tapi kuih lepat sampai lelangit!

Q : Banyak2 kotak, kotak apa yang takleh angkat?
A : Kotak penalti lah.. ngee~

Q : Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan.
A : Lilin masa sambut ‘EPI BESDAY’

Q : Dalam banyak2 kera, kera ape yang pandai menaip???
A : Kerani

Q : Aper dia ….naik cepat….turun lambat….?? ????
A : Hingus larr..

Q : Kenapa anjing kencing angkat sebelah kaki
A : Sebab kalau dia angkat dua kaki, dia jatuh sebab tulah dia angkat sebelah aje.

Q : Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung?
A : Seluar dalam ler.. haha…

Okie dokie, setakat nie sahaja segmen teka teki teka tekok.. lau nak soal Cik Yeanna pun boleh juga~Hehe. . enjoy!

2 comments:

★ aIsyaH ★ said...

sy bangsa melayu..saya hebat..hik2..

meyh sy kasi satu teka-teki..

3 x + = ?

Cik Yeanna said...

Huh? tak pernah jumpa lak teka teki ne. Alamak! susahnya~ =,=

apa jawapannya ek?

DESIGNED BY CIK YEANNA