Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 August 2014

Aku Pula yang Nervous

Bismillahirramanirrahim..

Assalamualaikum wbt, salam ceria uollss~Yeah! Its Tuesday again!..although everyday seems same to me..(only hanging out in front of the laptop..Duh!) But, today is different! Today is the D-Day where the UPU result are announced.. Yup! I'm perfectly happy right now..

Ok, change back to Malay..=,=

Yeah! cik Yeanna pula yang happy sangat-sangat bila dapat tahu kawan dapat masuk universiti.. cik Yeanna pula yang over nervous.. sibuk jadi stalker kat fb takat nak tahu perkembangan upu.. The memories come back to me~! ^^v



So, alhamdulillah, tahniah, congratulations, chukae kepada yang dapat upu.. You all GREAT!  bagi yang tak dapat pula, jangan risau..jangan sedih.. in shaa Allah ada yang lebih baik. Buat rayuan. Stay hoping and keep praying~

Bagi yang dapat Universiti Malaysia Sabah (UMS) pula, tahniah juga! Lagi lagi yang dapat Fakulti Sains Makanan dan Pemakanan.. I'm your senior.. (LOL)

So, drop your comment below if there is anything you all want to ask.. Feel free girls n boys! ^^v






5 comments:

Cik Nadyya said...

yehh! kejayaan kwn kite kejayaan kite jugak. btl x? heee

Aina Akmal said...

Hahaha, tak de lagi kawan upu semua. sebab baru sekolah menengah. XD

Cik Yeanna said...

@Cik Nadyya haha! betul tu.. happy dapat tengok kawan2 happy..

@Aina Akmal Ngee~tak pa..tak lama lagi lah tu.. :)

Fhatin Amelia said...


YOU HAVE BEEN TAGGED !
The Versatile Blogger Award

Yun Sing said...

Haha baguslah.. tumpang nervous :p

DESIGNED BY CIK YEANNA